همایش عرضی توجیهی طرح صالحین در مشهد مقدس برگزار شد  

به گزارش بسیج ایثار, این همایش در قالب سه دوره ویژه برادران از مورخ 18 لغایت 20 ، خواهران از مورخ 21 لغایت 23 و فرماندهان پایگاه ها و استان ها از مورخ 24 لغایت 26 به تعداد 240 نفر  و با موضوعات بصیرت دینی، بیانیه گام دوم انقلاب، خانواده و بهداشت روان، تبیین مأموریت بسیج و تحلیل مسائل جاری، تحلیل سیاسی، فضای مجازی، اخلاق اسلامی "  در مشهد مقدس برگزار گردید .

 سرهنگ خزائی، فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش مدیران و فرماندهان بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور گفت: برگزاری این همایش در جوار حرم مطهر رضوی مایه فخر و مباهات مسئولین بسیجی بنیاد است، امسال هشتمین سال همایش فرماندهان بسیج بنیاد است و برگزاری آن در این شهر معنوی روحیه خدمتگزاری را در مدیران و فرماندهان بسیجی افزایش می دهد.

وی افزود: جای خشنودی دارد که امروز شاکله اصلی نیروهای بسیجی در بنیاد را نیروهای خوش فکر، ولایی شکل داده اند.

فرمانده بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیروهای بسیجی هیچ گاه به دنبال تشویق و ترفیع نبوده اند بلکه با روحیه خدمتگزاری خود با قدرت در راه اعتلای نظام اسلامی ایران قدم برداشته اند.

وی گفت: تمامی تشکل ها و سازمان ها هیچکدام به استحکام بسیج نیستند و بی شک این استحکام مدیون حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم و خدمتگزاران واقعی این نیروی ولایی است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد گفت: مهمترین و اولی ترین هدف ما در این همایش بهره مندی از الگوهای زندگی امام علی ابن موسی الرضا(ع) است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , همایش ها , ,